Merhabalar anneler bugün oğlum tam 6 aylık oldu. Şimdi size birşeyler sormak istiyorum. Oğlum hep mıkırdanıp ağlıyor sürekli mızmız. Oyuncak veriyorum biraz oynayıp ağlıyor kucakta istemiyor. Kucağa alıncaya ağlıyor. Sürekli bi meme aşkı oluştu. Maalesef memekolik gibi birşey. Ancak çok durmadığı vakitlerde emzirerek uyutuyorum ki memeye aldığımda hemen kendisi de uyuyor. Ama sorunun ben uykusuzluk olduğunu zannetmiyorum. Ne bileyim. Oturtuyorum kafasını tutabıldıgı halde oturttuğumda yere fokuslanıyor. Çok üzülüyorum. Işıklara karşı büyülenme huyu var ev izletmemeye çalışıyorum ama annemdeyim akşamlar kalabalık olunca bazen bakma durumu oluyor. Yatarken konuşuyorum bana kızıyor benı gördüğü an hep kucağıma gelip emmek istiyor. Bunlar olağan mı yoksa sorun mu var diye için içimi yemeye başladı. Ben yatağa aldığımda onla konuşuyorum o ben onl konuştuğum an yukarılara bakıyor duvara konuşuyor gülüyor. Benle göz teması kurduğu an gözünü değiştiriyor 1 ay öncesine kadar ona güldüğüm an gülerdi şimdi yüzüne bakarak hep gülüyorum genelde huysuz. Huy mu değiştiyor normali mi bu ay napıcam şaşırdım içim içimi yiyor çok üzülüyorum. Ben mi yanlış yapıyorum da böyle oluyor off of