afraninannesiii Kızlar merhaba bebeğim için 3 aylık şuan kanguru alacağım. Mamadush /SOLOMOM ve WELLGRO bu üçü arasında kararsız kaldım. En rahat ve hem içe hem dışa dönük hangisi? Kullananlar yardımcı olabilir mi? 🫶🏻
amfk afraninannesiii vala size tavsiyem ilk etapta pahali almayin ya da tanidiginiz falan varsa kangurusunu deneyin önce mesela benimki yarim saatten fazla asla durmuyor. Hem sling hem kanguru aldim fena darlaniyor zaten yaz sicaginda da ben kullanamiyorum. Cok pahali bi marka almadim 700 kusurdu ona ragmen dedim keske 300 kusur olanlardan alsaymisim slingi de hic almasaymisim.
Eesmaaanur afraninannesiii benim ilk çocuğumda doktor tavsiyesi ile chicco easy fit kanguru almıştım. Şimdi ikinci çocuğum hala daha onu kullanıyorum. Oğlum içinde çok rahat uyuyor her yere gidebiliyorm.
Eesmaaanur afraninannesiii benim oğlum şu an 2 aylık sadece anneye dönük oluyor. Ama büyük oğlumu büyüyünce dışarı bakar şekilde de koymuştuk
Ayseediz afraninannesiii ben e bebekten aldım bi tane tavsiyem kesinlikle bel destekli alın aşırı bel ağrıtıyor bir süre sonra