delirmeceler nurozkann normalde kaçtı oda önemli benim tansiyonum genel olarak 8/4 - 9/5 arasındadır üstüne yada altına düştüğünde bir sarsar yükselirse limon tüketirim düşerse tuzlu ayran içerim dengelerim
aylizinannesiiii delirmeceler ay benimde öyle 9/5 o kadar alıştı ki vücudum 10 11 olunca yüksek geliyor nefes alamıyorum 🥹
delirmeceler aylizinannesiiii düzenli tansiyonlarda yaşanıyormuş vücut alışıyor benimde az çıksın resmen başım zonkluyor düşsün elim ayağım titriyor