menisaaa gayet iyi bence deee orda hemşireniz söylemiyor mu iyi ya da kötü diye burda sormak doğru değil ya herkesin ayrı kiloda doğuyor sadece anne sütü ile beslenen var mama ile beslenen var kimi az der kimi çok takılırsınız. Hemşireniz söylemiyorsa bişey siz sorabilirsiniz bence 🤗