Kızlar oğlum bir yaş bir haftalık hiç emek eklemedi ama yerde komando gibi sürünüyor ve dönüyor koltuk kenarlarından tutunup sıralıyor düz duvarda bile gidiyor ama cesareti yürümeyi hiç yok ellerini bıraktığım zaman düşüyor sizce yürüme arkadaşı alsam işe yarar mı bebeği bu şekilde yürüyen var mı