Nrkzy Selam anneler aklıma bişey takıldı tuvalet eğitimi sürecindeyiz klozete alıştırdım çişini klozete yapıyor ama ayakta yapıyor oturmuyor bazen oturuyor bazen ayakta yapıyor ayakta yapması zararlı mı oturursak mı yapmalı çişini
nnoktaa Nrkzy çocuk yetişkin ayırt etmeksizin erkekler idrarını oturarak yapmalı. Nasıl başlarsa öyle gider. Bir şekilde alıştırmanız lazım. İleri yaşlarda yaşanan prostat sorunu ayakta idrar yapmaktan kaynaklanır.
mobesebesir Nrkzy erkeklerde ayakta yapmanın sağlık sorununa yol açacağını duymuştum yine de yanlış bilgi vermek istemem. Bence oturarak yapmasını sağlayın