alyaderinsozdemir Kızlar bu mamanin hakkında bilgisi olan var mı bide içinde ölçek kabı çıkmadı böyle problemle karşılaşan var mi
eliifkorkmazz alyaderinsozdemir biz kullanıyoruz oğlum anne sütünden sonra çok sevmedi ama aç olduğunda içiyor biraz toparladı
alyaderinsozdemir Ayliz aynen öyle olmuş bn yeni başladım kızım 4 aylık bugün bı kaç kere ağız dolusu kustu ama aşıdan mi bilemedim
ceylinnn Bu mama kabızlık yapıyor ve tadı çok ağır. Doktorumuz anne sütünden uzak bir mama dedi. Ben aptamile geçtim.
alyaderinsozdemir ceylinnn kusunca biraz farklı koktu bna sanki ya şu sütlerin tadına bakinca anlamıyorum ki
Ayliz alyaderinsozdemir ben çok memnunum ama her Bebek farklı :) benim kızım diğer mamalardan içince mukuslu kaka yaptı. Ben kullanamadım. Bir tek bunu kullanabiliyorum
aylindeniz eçi sütlü mamalarda prebiyotik lif balık yağı yok kabızlık yapıyor yiğenime kullandı doktoru vermeyin demiş önermemiş
alyaderinsozdemir aylindeniz bn anne sütünü kesmemdim günde 2 kere veriyorum mamayı hala kabız yapar mı sizce
alyaderinsozdemir Ayliz bn sma dan geçiş yaptım dün bı ondan bı ondan verdim ki bebek direk geçiş yapıp tadını yadirgamasin die isallah bu iyi gelir