puffgirl Merhaba 🌸 oğlum 11 haftalık. Asla bebek arabası pusetine bindiremiyorum. Çok ağlıyor bebek arabasında. Arabayla da yolculuk çok zor oluyor bu yüzden, arabada da durmuyor pusetinde. Bu durumu yaşayıp çözüm bulabilen oldu mu? Deneyimlerinizi ve önerilerinizi paylaşabilir misiniz?
senaeyda puffgirl 4 aylık hala alıştıramadım. Bende burda bekleyeyim. Yani pusetinde uslu uslu oturan çocukları gördükçe özenmekle geçiyor ömrüm şuan
eyd0609 puffgirl Benim bebeğimde 11.haftadan sonra başladı,şu an 16 haftalık.Pusette duruyor ancak bebek arabasına takıldığında çok ağlıyor,sakinleşmiyor bir süre.Hiç bir yere gidemiyoruz, çözümü varsa bende bekleyeyim burda.
puffgirl Deletedmom_1111 senaeyda eyd0609 aven Ben de pusetinde sakince oturup etrafa bakan bebişlere özeniyorum çok ☹️ pusete alışsa fıldır fıldır gezeceğiz. Eve tıkılıp kaldık sıcaklarda
aven puffgirl cok ozeniyorum bende ama artik aglasada cikiyorum bir tek hala tek başıma kizimla arabayla gezebilmis degilim illa birilerini aliyorum yanima
BelaCivciv puffgirl Oturmaya başlayıp etrafı izlemeye başlayınca durdu. İlk doğduğu zamanlar hiç durmazdı hep ağlardı yani zamanla alışır sizin bebeğiniz de.
babyblogss puffgirl oğlum dışarıyı sevdiği için beni hazır görünce gülüp emekleyerek çıkıyor dışarı sonra arabasına bindiriyorum
Marianne puffgirl doğduktan 4 gün sonra bebek arabasına yatırdım. Evin içinde bile öyle takıldık. Sezaryen ve tek başıma olunca bu şekilde çözüm buldum. Dışarı da kafasını bir tık kaldırın etrafı ve sizi görecek şekilde. Dışarda biz de ilk başta sorun yaşadık. Sonra geçti. Ağaçların altında gezerdik, yaprakları detaylı izlerdi.