baloglusum_ Etrafta salgın varmış sanırım herkes öyle diyor benim oğlumda dünden beri sık ve sıvı kaka yapmaya başladı geçirenler nasıl yol almam gerektiğini söyleyebilir mi?
Yesillimon baloglusum_ Evet bu ara ishal salgını var dün oğlumda öyleydi probiyotik verdim enterogermina suanlik iyi gibi bide bol su cnm
Sese baloglusum_ probiyotik veriyorum canım ek olarak kefire bayılıyor kefir içiriyorum çok şükür bir günde toparlandı. Ama bizde göz ve boğaz enf var bide onlarla uğraşıyoruz :(