Merhaba gaz damlasını d vitaminini falan bazen mamaya karıştırıp veriyorum daha pratik geliyor çünkü kaşıkla verdiğimde bazen bebeğim birazını dışarı atıyor tam alamıyor bu şekilde mamadan etkisi olur mu acaba ? Sadece hepsini aynı öğünde vermiyorum bir öğünde gaz damlasını damlatıyorum diğer öğünde D vitamini veriyorum