eslem2396 Bebeğimin kıyafetindeki lekeleri çıkaramıyorum. Bol bol yemek döküyor üstüne ve e bebekteki leke çıkarıcıyı kullanmama rağmen çıkmıyor makineden yine kirli çıkıyor. Bildiğiniz kullandığınız iyi bir leke çıkarıcı var mıdır acaba ?
nnoktaa eslem2396 farmasinin oxi clean toz leke çıkarıcısını kullanıyorum. Kaynamış suyu kabaa alıp içine bi miktar toz leke çıkarıcı atıyorum. Aktif hale geliyor. Kıyafetleri içine basıyorum geceden sabaha bekletiyorum. Sabah önce elimde durulayıp yıkıyorum ardından makinede bebek deterjanıyla yeniden yıkıyorum
Bukii Bebegimben1 ya nasil kullaniyorsunuz o dediginiz leke cikariciyi aldim dun ama cikmadi lekesi makinaya koydum hem deterjan hem leke cikaricini ama cikarmadi nasil yapmak lazim ki acaba
Bebegimben1 Bukii kaynamış suya toz leke çıkarıcidan 1-2 yemek kaşığı atıp karıştırın o zaten kopurecek sonra lekeli kıyafetleri bekletin yarım saat sonra bakin leke çıkmışsa çıkartıp makineye atın
someone123 Ben e bebeğin toz leke çıkarıcısını kullanıyorum. Sıcak suya 2 kaşık ekliyorum karıştırıyorum kıyafetleri akşamdan koyup sabah makinaya atıyorum hepsi çıkıyor