canimoglum_01 Çorba içmedi Bi kaç gündür şimdi de yemiyor Kabız olmuş. kayısı suyu vardı onu içti biraz poğaça yedi birazda yoğurt ne yapsam ki meyve yemez bu arada duramıyor kaka diyip ağlıyor