sahinn2 Merhaba sma optipro kilo aldırıyor mu? Hangisinden memnun kaldınız comfort gaza iyi geliyor mu kabızlık yapıyor mu?
kahvemsadeolsun sahinn2 Her bebekte farklı etki olur Ben 18 ay optipro verdim Bebeğim hem iştahlıydı hem de iyi kilo aldı
twinss2 sahinn2 aptamil en cok kilo aldıran biraz şekerli olduğu için deneyebilirsiniz.gaz yapmayan premium olanı var tavsiye ederim
aysegul_my sahinn2 biz optipro kullaniyoruz cok güzel kilo aldirdi bebelac kullaniyoduk her hafta kontrole gidiyoduk kilo almio die sma optiproya gectik güzel kilo aldi
Zlm sahinn2 Ben firmayı aradığımda bana comfortun gaz lazımsızlık problemi çeken çocuklar için olduğunu söylemişlerdi. Ben optipro kullandım.