Sare3437 bende iki elimi kullanarak ucunu parmaklarımla sallıyorum çok rahatlıyor memeyi komple iki defa bile salladigim zaman ağrısı hemen geçiyor. İğrenç değil niye iğrenç olsun annelik çok zor herşeye dayaniyoruz :) buda eskilerin yöntemi ve anında geçiriyor. Bu gece bile üzerine uyudum diye ağrıyla uyandım hemen salladım geçti çok şükür