4 aydan beri 200 gram alıyor ayda sadece 6 aya kadar anne sütü alıyordu doktor mama takviyesi yap dedi bi kaç mama denedik zar zor alıştırdım zaten ama faydası olmadı çok az içiyor ek gıdada severek yemiyor yarin doktora götürücem benim durumumu yaşayan var mı gelişim geriliği olur diye korkuyorum