Uykusuz-annee Nagiemirkerem hayat su iciriyorum doğduğundan beri kaynatmadan doktorum hayatı kaynatmana gerek yok dedi a 101 de satılıyor Ek gıda içinde hazır su kullanıyorum marka farketmiyor zaten hepsi kaynamış oluyor hangisi denk gelirse.
benoyleuygungordum___ Nagiemirkerem 1 yaşına kadar normal arıtma suyunu kaynatıp verdim şuan direk arıtma dan kullanıyorum
EbruBoluKaya Evimizde arıtma var ama doktorumuz önermedi 7,5 aylığız damla cam şişe alıyoruz onu veriyoruz doktorumuz cam şişe suyun daha sağlıklı olduğunu söyledi