civcivi Günaydınnn güzel annişler bugün kızımın rotavirüs 2 ve menenjit aşısı var ama cumartesi tatile gideceğiz menenjit ateş huzursuzluk yapıyor mu yaşayan var mı
sna44 civcivi bizimde yarın rota aşımız var bebeğim 3 aylık. Menenjit kaç aylıkta yapılıyor? Rota aşı sonrası yorumlarınızı bekliyorum
morsevenanne9 civcivi biz yaptırdık kızıma yapabiliyor benim kızımda ateş yapmadı ama huzursuzluk yaptı
DevosMom civcivi hangi menenjit aşısını olacak? Eğer bexseroysa biraz daha yan etkileri yapıyormuş ağır bir ilaç olduğunu söylüyorlar bilginiz olsun ateş falan yapabilir. Ama nimenrix çok fazla yan etki yapmıyormuş. Bebeğinize göre değişir tabii
CatBoy civcivi Menenjit aşısı 1 gün ateş yapmıştı oğlumda cumartesiye kadar geçer yan etkileri büyük olasılıkla
civcivi DevosMom hangisi olucapını bilmiyorum doktorumuza bugün gideceğiz ama verdiğin bilgi İçin teşekkür ederim canm doktora soracağım
DevosMom civcivi büyük ihtimalle tek bexsero verir ama ikisini aynı anda olmasını isteyen doktor da çok. Bizim doktorumuz bexsero+nimenrix beraber olacak dedi ekstra bir de rota olacak yarın toplam 3 aşı 🤦♀️
morsevenanne9 civcivi ben yaptirmadan önce vermeye karşıyım annem verelim dedi ama ordaki hemşire yaparsa boyle ozaman verirsiniz iki çay kaşığı kadar demişti
civcivi morsevenanne9 evet hemşireler öyle söylüyorlar ama çok küçük oldukları için ateşlenmesinden çok korkuyorum inşallah ateş olmadan atlatırız
bircananne civcivi merhaba benim bebeğim de 3 gün önce hem rota hemde menenjit aşılarını oldu ağrı yaptı bizimkine bariz şekilde belliydi çok ağladı ağrı kesici ateş düşürücü calpol verdim sürekli ateşini ölçtüm en fazla 37.7 e kadar çıktı daha yukarısı olmadı şükür umarım güzel ve sorunsuz geçer ❤️
suheyla92 bircananne ne yaptiniz atesi cikinca benim oglum da bu sabah nimenrix rotarix ve bexsero oldu su an atesi var 37.6 alnina bez koydum ama inmedi henuz
Uykusuz-annee civcivi ilk doz da ağrı yaptı bizde ağladı dışarıya çıkardım gezdirdim eve gelince tekrar ağladı calpol verdim artık 2.doz da pazartesi olucagiz
civcivi Uykusuz-annee iki doz arasında ne kadar süre geçti bizim doktor ilk doz 5. Ay ikinci doz 7. Ay üçüncü doz 14 aylık olunca yapcaz dedi
EbruBoluKaya 5.ayda rota 2.doz ve menenjit bexsero ve nimenrix aynı anda olduk ilk gece ateşlendi 38,6 Lara çıktı şükür sabaha düzeldi
Anonim18 civcivi bizde sün rotavirüs olduk hiç sıkıntı olmadı menenjiti 5. Ayda yapalım o biraz ateş ağrı yapar dedi bende şimdi daha minik diye 5. Ayda yapılsın istedim menenjiti🥲
kahvemsadeolsun civcivi Oğlumda 4 dozda da yaptı. Aşıdan önce calpol vermeyin çocuğun bünyesinin ateşle savaşması gerek
nili1104 Oğluma yaptıracağız bir kaç güne. Doktor çok ateş yapıyor gitmeden önce calpol verin dedi. Huzursuzluk falan da yapıyormuş