filizmom Ay aşılarından sonra çişi kokmaya başladı sanki. Plastik naylon kokusu gibi bezi kokluyorum kullanmadan önce bez mi kokuyor diye ama yok çiş kokuyor. Nedendir sizce
filizmom sna44 var ama doğumdan beri kullanıyorum ondan mı acaba ki. Ya da Önceden hiç kokmadı şimdi normal cıs gibi olunca bana mı farklı geldi
sna44 filizmom yani ben öyle farkettim vitaminden sonra baya koktu çişi ve aynı vitaminin kokusu gibiydi Doktorda eğer kusma-iştahsızlık-çişte azalma yoksa problem yok dedi
Sare3437 Terliyorlar ve suyun cogu o sekilde vucukttqn atılıyor kalan coste kokabilir suda icemiyodr buyuk ihtimal bol emzir yada mama ver