senasarekesmen oda derecesi çok yüksek o sebeple sadece beziyle bile yatırabilirsiniz. Bebekler 26 derecenin üstünü tolere edemezler , bu sebeple üstüne hiç bir şey ortmeyin. Sadece kolsuz zıbın yeterli. Kollarının soğuk olması usudugu anlamına gelmez , ensesi ve göğsünun soğuk olması usudugunu gösterir. Endisenizi anlıyorum ama merak etmeyin bahsettiğiniz oda sıcaklığında bebeğinizin üşümesi imkansiz :)