Deprem öncesi riskli ikiz gebeligim vardı.
Depremde erken doğum yaptım ve bebekler yaşamadı.
Erken doğum Şubat’ta yapmistim . Ağustosta karar verip tekrar gebe oldum. Bebegimiz nisanda doğdu.
Ama hamilelik zor süreç oldugundan iki senedir evliyim ve iki kere hamilelik geçti başımdan. Çok yorucu, stresli günler yaşadık.
Şuan elhamdülillah bir bebeğim var.
Ve aile planlamasına gideceğim. Aile planlaması prezervatif veriyor mu acaba.
Eskiden veriyormuş. Şimdi veriyor mu.
Disarda prezervatifler çok pahalı 🙈
Cevap verenlere şimdiden teşekkür ederim. Tavsiyelerinizi bekliyorum.