Reflor diye probiyotik var bu ilaçların damlalarıda var ama kullanmadım kabız ishal olduğunda bağırsağı düzene sokuyor internette içeriğine bakın ben oğluma verirken içindeki tozu şeker kaşığına döküyorum ve onun yarısını alıp mama yapacağım suya döküyorum onu çalkalıyorum sonra 5 ölçek atacağım mamayı 4 ölçek atıyorum ki ilacı kesmesin diye sizde bi araştırın isterseniz