Teşhis fetusken koyuldu doğumdan hemen sonraki ilk haftada ilaçlı tomografi ile teyit edildi kısaca özetlersem akciğerde işlevsiz fazlalık çok şükür oğlumun nefes darlığı yok sadece en ufak bir hastalıkta direk ciğerlere iniyor hava ve antibiyotik tedavisi olmadan rahatlamıyor bu sebeple hastaneye yatışımız bile oldu henüz 5 aylık ve her ay hava antibiyotik kullanmak durumunda kaldık doğduğundan bu yana hem çocuk göğüs hem de çocuk cerrahi takipliyiz şimdi merak ettiğim şey doktorlarımız tek tedavinin ameliyat olduğunu söyledi internetten de araştırdım aynı şekilde yazıyor
Etrafınızda böyle bir durumda olan ama ameliyata gerek kalmadan kendiliğinden küçülüp yok olan var mı yada ameliyat olmuş ve sonrasında ki süreç nasıl geçmiş lütfen bilgi verirseniz çok sevinirim teşekkürler