emosss__ canım bende normal doğum yaptım korse kullandım spor yaptım ama bi türlü eskisi gibi olmadı benim kuzum da 2 yaşında denemediğim şey kalmadı diyebilirim kilo versen bile göbek kalıyor sarkıyor sıkılaştırıcı kremde kullandım aynı belki vücut yapısıyla alakalı olabilir