oksallll 36 haftalık 2600 doğup küvezde 2450 düştük 45 günlük olduk kilomuz bir haftadır 4 kilo sabit kaldı kilo alımı iyimi / maksimum 60 cc içiyor yarısını kusuyor gaz çıkarıcam diye daha fazla içsin istiyorum 😓
tuba2323 oksallll Daha çok küçük midesi 60 cc yi bile zor kabul ediyor demek ki. Zorlamayın kilosu gayet iyi fazla kilolu bebek sağlıklı bebek algısından çıkın lütfen.
jasminegms oksallll benımde küvözde kaldı bebegim 36 haftalık doğdu 2150 suan 43 günlük Prematil mamayı mı kullanıyorsunuz hal kaç öğün mama veriyorsunuz sütünüz ol adıgı için mi yoksa kilo alsın diyemi bende bir öğün mama vermek istiyorum
oksallll jasminegms mama golden goat kullanıyorum tek seferde maksimum 30 cm veriyorum akşamları süt azaldığında dışarıya çıktığımda vs kilo alsın sarılık geçsin diye
jasminegms oksallll peki anne sütünü reddettimi öyle bir durum olmadı dimi emmwye devam ediyor benımde uzamıs sarılıgı var