Kızlar yardımınıza ihtiyacım var düşünmekten uyuyamıyorum artık bebeğim 9 aylık olmak üzere küçük doğan bir bebekti o yüzden doğduğu günden beri çok sık emzirmek zorunda kaldım 6.ayda ek gıdaya başladık ama çok yiyen bir bebek değil yutma refleksi çok gelişmiş değil bu yüzden herşeyi gönül rahatlığıyla veremiyorum bu aralar sütüm azalmaya başladı sanırım hiç uyumuyor durmuyor gece sürekli uyanıyoruz nasıl bir yol izlicem onunda bilmiyorum kafam çok karışık ne uykumuz kaldi ne düzenimiz