Kardeşim eve geldiği zaman uyuzdu son iki üç gündür iyileştiğini söylüyor kaşınmadığını Söylüyor Bana da bulaştırdı ben de şu an ilaç kullanıyorum ama bebeğim bu 3 gündür uyuz olmuş permetrin krem kullanıyorum ama gece 3-4 defa kalkıyorum Yani sürekli uyumuyor ki acaba kaşındığı için mi yani belk kasnyo ondan m genelde boyle yapmaz tukdndm yrgunluktan boyle yasayan var m