Kızlar bebeğim anne sütü içerken ağlıyor. Memeden veriyorum ağlıyor, silikon göğüs ucu kullanıyorum ağlıyor, biberon kullanıyorum ağlıyor, kaşık uçlu biberon kullanıyorum ağlıyor. Anne sütü onu rahatsız ediyor son 2 gündür. Çok üzülüyorum. Yavrum aç halde uyutmaya çalışıyorum. Anne sütünden mahrum kalsın da istemiyorum. Bu durumu tecrübe eden var mı? Tıbbi bir şey olabilir mi acaba?