kezbanatalay Kızlar 2 ay 20 günlük bir oğlum var normalde her gün kaka yapardı bazen bir bazen iki bazen üç ama bir gündür yapmiyor bu normal mi? Yani normalde hep yapardı o yüzden acayip kafama takıldı