gulseda34 Sag salim kucağımıza aldik oğlumuzu Allah olmayan isteyen herkese nasip etsin. 🤲3 günlük oldu Alparslan diye seslenecez ama ikinci isim koymakda istiyoruz ne yakışır yanina?
MelisArmin gulseda34 Alparslan kendi başına güzel bir isim. Uzun olduğu içinde ikinci isme gerek yok bence. Zaten iki isim gibi AlpArslan.
elisa2705 gulseda34 cocuk okulda yazarken yoruluyor bacım ya😂 bence uzun ve agır bi isim tek basına kullanması daha dogru olur
gulseda34 ada99 evet uzun olur haklısınız ama sadece kulağına okucaz ikinci ismiyle bir. Kimlikte tek isim yazacak
Zlm gulseda34 sadece kulağına okuyacaksaniz sakın anlamı olan bı isim seçin Yusuf falan gibi hem benim tanıdığım Yusuflar yakışıklı oluyorlar 😄