Sevsevde şişlik ertesi sabah yaklaşık 20 saat sonra oluştu ama çok hafifti düşme kaynaklı diye düşündük çünkü hastaneye götürmüştük düştükten yarım saat sonra doktor kontrol etmişti gönderdi bizi. Ertesi gün akşama kadar o iyice sisti ama hiç bir şeyi yok normal oyun oynuyor geziyor falan dedik içimiz rahatlasın bi götürelim düşme kaynaklıdır ağrı yapıyordur derler çünkü oraya dokununca ağlıyordu. Götürdüm tomografi çektiler öyle belli oldu. Düşünce herkes işte kusma falan bildiğimiz şeyleri söylüyor ama bu sadece beyin travması için geçerli çatlak kırık kanama tarzı şeylerde asla belirti olmuyormuş ve sadece tomografi veya rontgen yada ultrason ile belli oluyormuş. Sonrasında çok iyi beyin cerrahina götürdük iki farklı kişi gördü bir sıkıntı yoktu ama ikisininde dedikleri insanlar travma belirtileri ve daha ciddi belirtileri ayırt edemiyorlar ve herkes sadece o belirli şeylere dikkat ettiği için çok fazla kayıp oluyor demişlerdi.