Göğüs ucumda açık yara vardı. Ne denediysem geçirmedi. Tahin yağı, kantaron yağı, zeytinyağı, lansinoh, gümüş kapak ( hatta bu ikisi daha kötü yaptı maalesef sürekli nemli bıraktığı için), silikon göğüs kalkanı kullandım bari yara çamaşıra değip canımı acıtmasın diye, bu iş gördü ama iyilestirmedi, kullanımı konforlu değil süt birikiyor kalkanın içine, sürekli boşaltmak gerekiyor eğilince dökülüyor falan bir sürü iş. Bebek sürekli emdiği için denediğim hiçbir şey ise yaramadı, açık yara olan göğsümü vermeyip sağdım bir süre. Açık yaranın iyileşmesi neredeyse 2-3 haftayı buldu ama bebek emmedigi için o kadar da acı hissetmiyorsunuz iyileşme sürecinde. Sonuç olarak birini sağıp biberonla verdim diğerini emzirdim. Ancak bu şekilde kapatabildim yarayı bebeğim de 3 aylık oldu.