Kızım 1 yaşında üç gün önce ateşi 40 lara kadar yükseldi acile gittik idrar ve kan verdik idrarda.birsey çıkmadı kanda enfeksiyon cıktı 35 değerinde doktor Antibiyotik verdi amoklavin ve bizde 1 yaşına kadar hiç-bir şekilde antibiyotik kullanmamıştık doktorumuz değeri çok yüksek kullanman gerekiyor dedi ve.kullandik sabah akşam olmak üzere 5 kere verdik ilacı ama verdiğimin ertesi gününden beri kol bacak sırt yüz karında heryerinde kırmızı belirgin döküntüler çıkmaya başladı sizce ne olabilir tedirgin oldum bu durumu yaşayan var mı