Merhaba hanımlar. 10 ay 28 günlük kızım var. Bu son 1 ay öncesine kadar bebeğim odada tek duruyordu oynuyordu sıkılınca ağlıyordu. Ama suson 1 aya yakındır bebeğim tek durmak istemiyor kucağımdan inmek istemiyor hep bir temas kurmak istiyor yanında oturuyorum bazen onuda akabul etmiyor illa kucağımda olucak. Oyun oynasın diye yere koyuyorum kıyameti kopariyor. Eşim bu çocuk birşeyden korkmuş diyor ama korkacagi hiç birseyde yapmadım. Bebeğimin gözünün önünden ayrılıyim ağlıyor öyle böyle aglamakta değil katilarak anlamak derler ya öyle ağlıyor sesi gidiyor kıpkırmızı oluyor öyle böyle değil. Dış cikariyoruz hem üstten bir tane hemde alttan birtane ondan mı acaba . Yoksa eşimin dedigi gibi korkuyormu korkuyorsa neyden korkmuş olabilir aynı şeyleri yaşayanlar var mı