Oğlum 6 aylık. sünnetten sonra bi iştah azalması oldu Arkadaşlar bunun farkındayım sık sık emzirmeye çalışıyorum. Su da içiriyorum. Ama 11 haziranda oldu sünneti o günden sonra çişte bariz bi azalma var. Sünnetle havaların sıcaklığı aynı döneme geldi ondan da olabilir. Belki terden çıkıyordur içtikleri ama çiş yapmaması normal mi bezini değiştireyim diye bi açıyorum kupkuru neredeyse çok az yapmış oluyor. Ve her bez açışımda küçük pembe bi leke görüyorum acaba böbreklerinde bi sıkıntı mı var korkmaya başladım. Böyle bişey yaşayan var mı?