Her zaman derim aileme, “ağızınızdan çıkan sözlere dikkat edin dua hükmüne geçer” gerçekten de bunu çok yaşadım. Neyi çok dile getirip evham yaparsanız dua kapınız açıksa başınıza gelme olasılığı yüksek. Bu yüzden evhamlı olmayın. Negatif senaryolar kurmayın beyninizde. Diyelim ki oldu ne yapabiliriz? Elimizden ne gelir? Buradaki herkesin çocuğu var, sıkıntıları var. Zaten bunalımdalar bir de böyle korkunç korkunç şeyler yazarak daha da korkutup vebale girmeyin lütfen. “Kızlar böyle böyle olay var ne düşünüyorsunuz?” Diyebilirsiniz fakat resmen fenalık tellalığı yapmışsınız. Pozitif düşünün. Kendiniz için olmasa bile evlâtlarınızın rûh sağlığı için. Siz iyiyseniz onlarda iyi. Elinizden bir şey gelmeyecek olaylar için huzurunuzu bozmayın. Ölüm hak ve muhakkak diğer taraf daha önemli keşke âhiret içinde bu kadar evhamlansak ne güzel olur. Saygılar.🌸