yasminoya oğlum yeni doğduğunda oldu sezeryan doğum yapmıştım sütüm hemen gelmemiş ya da yeterli olmadı oğlum sürekli ağlıyordu durmuyordu hastaneye götürdük muayene sırasında bi baktim bezde kan sira falan beklemeden doktora gittim dedim hemen kan alındı vücudu susuz kalmış üresi yükselmiş hemen hastaneye yatış yapıldı 10 gün kadar yattı biz yandık siz yanmayın sık sık su verin bu havalarda biz susuz duramıyoruz onların ne ağzı ne dili var susuz bırakmayın