Kızlar bebeğim emmiyor. Küvözde kalmıştı 11 gün prematüre bir bebek. Bana bebeği verdiklerinde emme refleksi yoktu. Aç kalmasın diye sütümü sağdım verdim. O şekilde ilerliyoruz 20 gündür. Kilo alımımız çok iyi. Herşey yolunda ama kimi görsem özellikle eşimin yanında işte emzir yoksa sütüm kesilir , bebeğinle temas kurmazsan seni bilmez , işte sen vermiyorsun memeyi yoksa tutar. Emmiyor diye bişey yok sen uğraşmak istemiyorsun vs vs bir sürü şeyler söylüyorlar. Bugün de birinci ay aşımız vardı hemşire baya eşimin kafasını karıştırdı. İşte emzirmezse sağımla zor kesilir bir kaç aya felan dedi. Benim eşim de aşırı diktatör biri hele birde tedaviyle 5 sene sonra oldu bebeğimiz o yüzden çok pimoirikli, neyse süt kesilir lafını felsn da duydu eve geldik başladı bağırmaya artık emzireceksin emmiyor demiyceksin , emzirenler nasıl ediyor vs dedi . Bu arada göğüs ucum sıfır asla yok dümdüz. Neyse kızlar sadece eşim değil herkes bnei gören herkes emiyor mu diye soruyorum yok sağıyorum diyince her kafadan bir ses çıkıyor. Eşimle asla huzurum kalmadı ben bilerek emziremiyorum kolaya kaçıyorum sanıyor çok yoruldum lohusalık burnumdan geldi. Pskolojik o kadar kötü ki başka problemler de var inanın intarı bile düşünüyorum. Napacagımı şaşırıdm. Şimdi size bir de bişey soracagım. Devlet hastanelerinde emzirme danışmanlığı alabilir miyiz ücretsiz olarak. ? Alan varsa yardımcı olabilir mi NAPMAM nereye gitmem gerekiyor. Bir de biberon verip sonradan memeye alıştıra bilen oldu mu ? Hepsini cevaplarsanız sevinirim