Gulkubra bebeğim şuan 17 ayını doldurmak üzere. 1 yaşından gün aldığı gibi inanılmaz bir değişime uğramıştı. Şu an o günlere göre daha sakin ama tabi asla tek başıma odadan odaya geçemiyorum, salon/mutfak birlikte olmasına rağmen mutfak tezgahında durup iş yapamıyorum hemen bacağıma yapışıyor 😅
Geçiyor elbette geçecek, neler geçmedi ki? Allah can sağlığı versin gerisi hallolur 🫶🏼
Ha bir de iletişiminiz arttıkça daha güzel anlaşabiliyorsunuz, laftan sözden anlayınca daha kolaylaşıyor her şey..