Kızlar 1 haftalık bebeğim var, meme ucum olmadığından silikon uç ile emziriyorum bebeğimi. Ama çok uzun sürüyor emmesi, bi saat belim boynum ağrıyor. Acaba normal mi uzun sürmesi ..? Aranızda silikon uç kullananlar varsa tecrübelerinizi anlatır mısınız ..?