derenay benim oğlum çok su içer sabah full dolu bezle kalkardı. 2 yaş 2 aylık şu an. Bende 10 gün önce başladım bezi bıraktırmaya. Gece hiç bez takmadım ve ilk gece sadece bir kere kaldırdım çişini yaptı uyudu. Ertesi gece kaldırmadım ve 10 gündür kaldırmadım hiç bez bağlamadığımız için tutmayı anlıyorlar. Gece kaçırır diye şüpheniz varsa bez yerine alıştırma kilodu giydirin. Ben dışarı çıkarken alıştırma kilodu giydiriyorum yine de altına yapmıyor. Gündüz bez takmayıp gece bağlamak kafa karışıklığı yapıyor diye biliyorum. Siz gece bez taktıkça işemeye de devam edecek bez var diye. Bezi komple kaldırın. Alıştırma kilodu deneyin derim