120622 Aşırı çaba sarf ettirmiyormu çok az akışlı çekiyor çekiyor gelmiyor acaba bişey yapmam gerekiyor mu
ipeksmom02 120622 eğer böyle düşünüyorsanız lansinoh yavaş akışlıyı öneririm tam uygun mükemmel bir biberon ne çok yoruyor ne de hızlı çekiyor🤌🏻
bikupakahvee 120622 3 numara kullanabilirsiniz kızım 1 yaşında 7-8 aylık olduğundan beri 3 ile içiyor lıkır lıkır
evlatkus 120622 3 yada 4 numaralı akış kullanabilirsiniz. 4 fazla gelebilir yavaş akıştan sonra ama 3 uygun olur bebeğinize.
Busegr 120622 e bebek çalışanlarının kendinden haberdar olanına henüz rastlamadım ben umudum var ama halâ 😂 en kısa zamanda temin edin çocuk zorluk çekmesin 🫠
milav 120622 kac numara emzik kullaniyorsunuz numaraya gore akis hizi degisiyor biz basta 2 kullaniyorduk simdi 3 emmedigi surece gelmiyor zaten
ipeksmom02 120622 6 aylık kısmını yanlış anlamışım düzeltmeye de geç kaldım 🤦🏻♀️ 2 yada 3 kullanın bizimki 4 aylık hala yenidoğan ile içiyo hızlı akışa yetişemiyo
serendipity16 120622 bende tam bu soruyu sormak İçin girmiştim ben de bugün aldım ama çocuk yarım saatte 60 cc mamayı zor içiyor hatta yorulup bırakıyor normalde her şeyi güzel güzel emen çocuk fazla mı yordum diye düşündüm
birannebircocukk Benim numarası 3, şuanda 3 ay 3 günlük nasıl yapacagız bilgim tok başlıklar kafamı karıştırıyor
evlatkus birannebircocukk benim bebeğim 2 aylık 3 numara başlık çok fazla geldi bana 5 dkda mamayı bitriyor haliylede hemen acıkıyor o yüzden 2 numara kullanıyorum. 2 numara kullandınız mı acaba akımı uygunmuydu bebeğinize
birannebircocukk evlatkus kullandım evet onda da iyiyidi ben bilmiyordum bu ozellık tablosunu paylastıgımı o yuzden bilinçsizce 2 ayda onu bırakıp 3 e geçtim işte hala 3 ile devam
evlatkus birannebircocukk 2 numarayla devam edebilirsiniz aslında. Geçenlerde doktorum bebek mamasını yarım saatte bitirmeli 5 dk da bitirdiği mamayla doyduğunu anlamayıp tekrar acıkır demişti. Ben 4. Aya kadar 2 numarayla devam edicem. Zaten uçlar sıcak suyla yıkadığımızdan gevşeme yapıyor akım bi tık daha hızlanıyor