Syseyzey Ek gıdaya başlamak istiyorum artık yavaştan ama nerden başlayacağımızı bilmiyorum yardım eder misiniz anneler 4 ay 8 günlük erken ? Mama içiyor sadece
Busegr Syseyzey çok erken evet kilo kaybı yoksa 6. Aya kadar bekleyin bende çok hevesliydim kilo kaybıda olunca 5. Ayda başladık ama sandığım kadarda eğlenceli bir süreç olmadı 😂
3kedili2bebekli Syseyzey bu sizin isteğinizle olan bir şey değil bir doktorla görüşün yoksa bebeğinizin sindirim sistemine ciddi zararlar vereceksiniz.
Busegr polunana tadım kısmı kolay ama sonrasında sürekli bir tarif arayışına girmek zorunda kalacaksınız. Şimdiden tariflerinizi not alıp o döneme daha sağlıklı bir giriş yapabilirsiniz bence