Deletedmom_1111
Geçen gün denize gittik orada yarım saat uyudu uyumadı neyse eve gidince bir güzel uyur dedim yani deniz bu sonuçta benim pestilimi çıkarıyor
1 dk durmadı zaten denizde
Geldi eve baba oynayalım baba uyumayacağım dedi ve yine 2 de uyudu
Yani o kadar hareketliliğe bile yorulmadı ve bunun gibi geçiyor her gün ben enerjisi bitsin diye sürekli dışarı çıkarırım ama yok bitmek bilmiyor
Dediğim gibi çocuklar enerjik olur normal ama bu çok çok fazla
Ve her şeyden sıkılır mı bir çocuk bugün sadece 2 saat evdeydik ve sürekli sıkıldım diyip durdu
Arkadaşa gittik çocuğu var orada bile sıkıldım dedi