ElMir var canım var hiç üzülme 3jere erken doğum diye hastanede yattım ablam her geldiğinde doğum olabikir diye çiçek aldı ayıcık aldı balon aldı eş dedn adam bişey almadigi gibi hastane de refakat ederken hamburger söyledi yedi doğumdan snra da param yok param yok deyip durdu 🤷 zaten lohusasin hayat yeterince zor vi de kaynana hey Allahım sıkma üzme canını bol bol dua et bebeginle vakit geçir kokla onu bu günlerde gececek. Ailen uzaktaymis sıkıldıkça söylenmek istedikçe bize yaz, happykids anneleri burda 😎💜😂