Arkadaşlar bebeğim 2 buçuk aylık kucağıma alıp kaldırınca veya merdiven inince ellerini yumruk yapıyor başını öne eğiyor içine kapanıyor resmen kendini sıkıyor yüzü kıpkırmızı oluyor kaskatı kesiliyor bildiğiniz çok korkuyorum öyle olunca. 1-2 saniye içinde düzeliyor. Neden böyle oluyor bileniniz var mı?