Mersin 4.1 olmuş hafif avize sallandı ordan bildim çok sükür öyle hissetmedik evim müstakil. Apartmanda arkadaşlarım hisseden olmuş. Tam alıştık rahat uyuyoruz derken başa döndük mersin’de bir fay varmiş incelenmesi lazım falan gibi bişiler yazmiş uzmanlar. Şimdi uyumadan yine kızımın çantası ve cüzdanları kapının önüne koydum. Aylarca her şeyi hazır edip kapıya katıp uyurdum başa sardım 🤦♀️ Allah’ım sen koru 🙏