Allah iyiliğinizi versin güldüm😅
Benim oğlumda da var yolda giderken bile yabancı birine dik dik bakar gülümser karşılık vermesini bekler ben rahatsız olmuyorum. Bugün parkta kaydırakta büyük bir çocuğa baya baktı gülümsedi çocuk onu görmedi, üzüldüm bir an🥲 çocuğuma karşılık gelmedi diye. Etkileşim halinde olması gayet güzel bir şey bence.