14 aylık ikizlerim. Sadece emzirerek devam ettik. Doktor normal olduğunu söyledi hep, benim için de normaldi ama çevreye göre hep miniklerdi (zaten düşük ağırlıkta gelişim geriliğiyle doğdular). Sütünüz yeter Allah’ın izniyle, bol bol emzirin çevrenizdekilerin dediklerini pek duymayın. Doktorunuz normal diyorsa içinizi ferah tutun 👌🏻