askbebegimmbenim karışım vermeye devam ederseniz çocuğun damak tadı oluşmaz. Siz olsanız bunu yer misiniz? Ben yemem. Çoğu insan yemez bence. İleride yeme reddi oluşabilir.
Post sahibine gelince mutlaka ayrı ayrı verin. Tabi sebzeli omlet avokadolu omlet vs bunlarda sorun yok. Her sabah mutlaka yumurta verin ama kimi gün labneli kimi gün lor peynirli kimi gün sebzeli. Yanına tuzsuz zeytin, mevsim meyvesinden bie kaç dilim. Tahin susam alerjisi yoksa yanında pekmez tahin de azıcık yedirebilriisinşz. Böylelikle damak tadı oluşur