kahvepres deli_bir_hatun gecmiş olsun cnm ay cok kötü yha 6 şubatan beri kabuslarm olmuş halada gözlrmi kaptnca salnyrm
expectopatronum deli_bir_hatun 15. katta oturuyorum ben de ve oğlumla yalnızdım inanılmaz korktum. Bu gece uyku yok. 😓
papatyaebru deli_bir_hatun ay evde tektim bebeğimi aldım aşağı nasıl indim bilmiyorum çok korktum eşimin işten gelmesini bekledim eve öyle girebildim 🥺 Rabbim beterinden korusun inşallah 🙏🏻